Filmowe inspiracje..."Woda Dla Słoni"

By | 11:34 4 Komentarze
Witajcie:)
Dzisiaj zrobię post na temat filmu, który obejrzałem po południu :) Nie miałem co robić więc włączyłem film "Woda dla słoni", którego kiedyś zapowiedź widziałem w tv, ale jako śmnie nie przekonały ( nie lubie oglądać takiego gatunku) Ale czego się nie robi z nudów :D


no więc włączyłem i muszę przyznać, że byłem zaskoczony bo okazał się naprawde dobry. Wystąpił w nim Robert (Zmierzch) Pattinson, którego nie jestem zbyt wielkim fanem, no ale to nie ważne ponieważ w tym filmie zagrał naprawdę dobrze, a nie jak w disneyowskiej produkcji. A najfajniejsze w tym filmie było to, że opowiada historię o polaku i po trochu jego rodziców :) Ciekawie jest usłyszeć język polski w filmach zagranicznych :) i to w pozytywnym świetle, a nie jak przeważnie slyszymy że jesteśmy złodziejami i pijakami ;/

A teraz krótki opis:

Jacob Jankowski (Robert Pattinson), student weterynarii na ostatnim roku, po tragicznej śmierci rodziców przyłącza się do cyrku.


Pracując jako weterynarz zakochuje się w Marlenie (Reese Witherspoon), która jest żoną właściciela i tresera Augusta (Christoph Waltz).


Gdy cyrk jest na skraju bankructwa August kupuje słonia o imieniu Rosie.


Jedyną jego metodą tresury jest dźganie słonia metalowym szpikulcem do krwi. Nie podoba się to jednak Jakobowi i Marlenie, więc postanawiają coś zrobić.


Zostają ciężko pobici przez Augusta,postanawiają więc uciec. Lecz on ich łapie i bije do nieprzytomności. Film kończy się zemstą reszty załogi na Auguście poprzez wypuszczenie wszystkich zwierząt podczas spektaklu. Gdy właściciel dowiaduje się o romansie dwóch głównych postaci postanawia udusić Marlenę. Lecz zdolna słonica Rosie zabija go i razem z Marleną, Jakobem i resztą zwierząt wyrusza szukać nowego domu.


Film jest naprawdę godny polecenia :)

Pozdrawiam wszystkich :)
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. Film oglądałam już dawno temu, był dość wzruszający, całkiem niezły choć nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam go dość niedawno, jest naprawde dobry. Opowiada ciekawą historie z perspektywy starca :))
    Czyżbyś nie lubiał disneyowskich produkcji? :) Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham ten film <33
    zaczaroowana.blogspot.com
    Obserwujemy ?

    OdpowiedzUsuń

Recent Comments