Strength & Health

By | 08:48 4 Komentarze
Każdy człowiek chce wyglądać dobrze zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Idąc na plażę trzeba jakoś wyglądać, aby nie wstydzić się fałd tłuszczu. Dlatego należy zachować chociaż podstawową aktywność fizyczną i oczywiście prawidłowo się odżywiać. Wcale nie potrzebne są bardzo drogie artykuły spożywcze, aby dobrze wyglądać. Również nie trzeba płacić pieniędzy za karnet na siłownie ponieważ można trenować w warunkach domowych bez używania sprzętu, bądź z niewielką jego ilością, którą jednak też można zastąpić innymi przedmiotami, które znajdziemy w domu. Wszystko zależy od naszej motywacji i dążenia do wyznaczonego sobie celu, który musimy na samym początku naszej drogi wyznaczyć. Będzie to nasz święty gral, który będziemy poszukiwać przez czas naszej podróży. Chcąc zacząć ćwiczyć musimy trzymać się paru prostych zasad:


1. Wyznacz sobie cel



Musimy pamiętać, że cała nasza droga będzie wyboista i trudna lecz zawsze na końcu czeka nagroda. Każdy wyznaczony przez nas cel musi być bardzo trudny do osiągnięcia ponieważ łatwe cele mogą nas nie satysfakcjonować i zniechęcić do dalszych postępów.


2. Znajdź odpowiednie ćwiczenia



Chcąc zacząć trenować należy wiedzieć co i jak ćwiczyć. Należy wiedzieć jakie partie ciała atakować ćwiczeniami i z jaką intensywnością. Wybór ćwiczeń to kluczowa decyzja. Są ćwiczenia bardziej i mniej intensyfikujące partie mięśni.


3. Ustal intensywność treningów



Ćwiczenia należy wykonywać regularnie, lecz należy pamiętać również o czasie potrzebnym do odpoczynku mięśni. Powinno się ćwiczyć mniej więcej 3-4 razy w tygodniu z jednym dniem odstępu od ćwiczeń. Bardzo ważny jest również sam czas treningu. W zależności od rodzaju treningu może on trwać od 10 minut do godziny. Wszystko zależy od intensywności.


4. Pamiętaj o rozgrzewce



Należy pamiętać o odpowiedniej rozgrzewce przed ćwiczeniami. Chyba nie chcemy kontuzji? Rozgrzewka potrzebna jest również do odpowiedniego przygotowania mięśni do wysiłku. Znacznie sprawniej będą atakowane przez ćwiczenia. 10 minut rozgrzewki powinno wystarczyć, lecz intensywnej, prawdziwej rozgrzewki.


5. Odpowiednia dieta



Oprócz ćwiczeń bardzo jeżeli nie najważniejsza jest.....dieta, zdrowe odżywianie. Nasze posiłki muszą być bogate w białka, węglowodany i tłuszcze, te zdrowe. Należy pamiętać o piciu szklanki zimnej wody od razu po wstaniu z łóżka na pusty żołądek, ponieważ przyśpiesza ona nasz metabolizm przez co jest on pobudzony znacznie bardziej w wyniku czego jesteśmy wstanie spalić więcej kalorii.




Te pięć podstawowych zasad powinny dla nas być nie odłączą częścią treningu. Pamiętając o nich na pewno będzie łatwiej osiągnąć cel, który sobie postawimy.
Lubicie ćwiczyć? Opowiadajcie o swoich doświadczeniach :)
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

  1. I do not know if it's just me or if perhaps everyone else encountering
    issues with your site. It looks like some of the text within your content are running off
    the screen. Can somebody else please provide feedback and let me know if this is happening to
    them too? This might be a problem with my internet browser
    because I've had this happen before. Thanks

    Also visit my homepage - zarządzanie wiedzą w organizacji

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja ćwiczę tańcząc lubię to więc i czas mi szybko zlatuje i efekt są, w zeszłe wakacje schudłam tak z 10 kg x D niestety z dietą jest ciężej x D

    OdpowiedzUsuń
  3. I recommend everyone stop by and introduce yourself.

    Independent regulators such as e - COGRA (E-Commerce and Online Gaming Regulation and Assurance) audit properly regulated casinos.

    Make security personal to them by ensuring which they know that if
    your small business is hit having a massive lawsuit as an end result of sloppy employee password security, that their livelihood is
    quite much about the line.

    Feel free to surf to my web page bola tangkas

    OdpowiedzUsuń
  4. Hi friends, pleasant article and pleasant
    arguments commented here, I am actually enjoying by these.



    Here is my web page - test

    OdpowiedzUsuń

Recent Comments