Piątkowy wieczór przed telewizorem:)

By | 10:38 11 Komentarze
Witajcie wszyscy, nie wiedziałem o czym zrobić post i nie oczekiwanie zapaliła mi się żarówka nad głową, że napisze o czymś co przeważnie w piątek wieczorem robie:) A mianowicie rozpoczynam co piątkowy post filmowy :) Co tydzień będe opisywał film który będe oglądał.
Dzisiaj na TVN-ie o 20.00 możemy obejrzeć film pod tytułem "Starcie Tytanów".
Jako fan fantastyki, starożytności, mitologi itd. nie mogę odpuścić obejrzenia któryś już raz tego filmu.

 A teraz krótki opis:
Perseusz (Sam Worthington), urodzony jako bóg, ale wychowany jak człowiek, nie jest w stanie uratować swojej rodziny przed Hadesem (Ralph Fiennes) - mściwym bogiem świata zmarłych.

Nie mając nic do stracenia mężczyzna zgłasza się na ochotnika, by poprowadzić wyprawę do zakazanego świata Hadesa i pokonać go, zanim ten odbierze moc Zeusowi (Liam Neeson) i sprowadzi na ziemię chaos. Wraz z grupą śmiałych wojowników wyrusza w ryzykowną podróż, podczas której będzie walczyć z groźnymi demonami i strasznymi bestiami.


Przeżyje tylko wtedy, jeśli uwierzy w swoją boską moc, przeciwstawi się swojemu przeznaczeniu i zacznie pisać swój własny los.
Jak dla mnie film jest bardzo dobry :) nie dorównuje "300" ale i tak jest miły dla oka i duszy.
Naprawdę bardzo polecam:)
Pozdrawiam wszystkich.
Nowszy post Starszy post Strona główna

11 komentarzy:

  1. Świetny blog. : ))
    Obserwujemy? Ja już.
    kierunkowy48.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Oglądałam już kiedyś, nawet chyba kilkakrotnie i podoba mi się, chociaż rewelacją nie jest.
    Pozdrawiam :)
    Niko.

    OdpowiedzUsuń
  3. Miałam oglądać, ale moja mama stwierdziła, że ona nie będzie takiego czegoś oglądać. Ot to, żyj z jednym telewizorem w domu. ;) A film zainteresował mnie już jakiś czas temu. ;) Oprócz mitologi greckiej, lubię również nordycką i bardzo żałuję, że nie uczymy się o niej w ogóle, bo ciężko mi znaleźć odpowiednią książkę na ten temat.
    No cóż, trzeba będzie jakiś wieczór poświęcić i może obejrzeć na internecie. ;)

    Pozdrawiam,
    Ara

    OdpowiedzUsuń
  4. Widziałam już kiedyś ;)
    świetny film, zawsze lubiłam filmy z fantastyki m.in. dlatego jestem otaku ;)
    pozdrawiam! ;D
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. świetny , wczoraj oglądałam <3333

    Polubisz ?: https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie oglądałam Starcia tytanów, ale z przyjemnością obejrzę.
    http://are-you-looking-for-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. uroczy post + bardzo ładny blog :):)
    co powiesz na wzajemną obserwację?
    http://thisisacookiemonster.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja wczoraj oglądałam Thora i polecam:) obserwuję i też zapraszam :) http://arienailandia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę oglądnąć!
    Super blog, czekam na następne posty!

    http://wiecznieszczesliwa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie wiem, jakoś nie przepadam za takim kinem ;)

    OdpowiedzUsuń

Recent Comments