U hu ha U hu ha nasza Zima zła...

By | 01:02 14 Komentarze
Witam ponownie:) Zdecydowałem się napisać kojejnego posta, ale całkowicie z innej beczki niż ostatnio. Tym razem będzie jak dobrze domyślacie się coś na temat zimy. Jako nie zbyt wielki fan tej pory roku z pewnością nie będe zadowolony po spadnięciu pierwszego śniegu:( No ale taka kolej rzeczy bo przecież nie mieszkamy w słonecznej Kaliforni a tym bardziej nie w afryce:D



No ale cóż trzeba się do niej przygotować i przetrwać ją :) Z obserwacji wynika, że do rozpoczęcia zimy już nie zbyt dużo czasu nam zostało, więc napewno trzeba zaopatrzyć się w szalik( naj(L)epiej ulubionego zespołu) :D
Następnie musimy zadbać o to żeby nam było cieplutko w rączki :D

Jako kierowca samochodu jestem już nastawiony na ciężkie warunki na drodze, lecz jako oobnik rozumny domyślam się, że zima znów zaskoczy drogowców ;/ natomiast kierowcy jakby ślepi wierzą w to że taka ciepła jesień będzie trwała do kwietnia.

Czasami zastanawiam się dlaczego ludzie nie zmienią opon na zimówki np. w połowie października ale cóż tacy ludzie;/. Przeraża mnie troche codzienne odśnieżanie samochodu i skrobanie szyby, ale wystarczy wcześnie wstać i powoli cieło ubranym zabrać się za te czynności.


Warto też pamiętać o zwierzętach, one też muszą przeżyć zimę. Warto resztki chleba których nie zjemy, włożyć  do karmnika, a nawet tylko położyć na balkonie:)

A teraz coś dla miłośników słodkości:* Na chłodne wieczory najlepsza jest gorąca czeko....czekolada :D

W komentarzach piszcie swoje opinie i przemyślenia:)
Pozdrawiam was gorąco:)



Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Zdjęcie kota mnie rozwaliło :D biedny... Co do goracej czekolady, idealne połączenie z mroźną zimą za oknem :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wprost uwielbiam odśnieżać, jak napisałaś musi nam być ciepło w rączki, ale ja nie cierpię rękawiczek, zawsze jak chcę coś sprawdzić w telefonie to z rękawiczkami jest to po prostu nie możliwe ;/
    http://livpily.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odpowiedziałam na twój komentarz u mnie mogłabyś zobaczyć?

      Usuń
  3. Jeszcze chyba nie było roku żebym nie słyszała "zimna zaskoczyła kierowców" w telewizji czy internecie
    nawet gdy kilka lat temu nie było zimy ;) http://img2.demotywatoryfb.pl//uploads/1260550309_by_aikkan_600.jpg.
    akurat to mi się przypomniało gdy czytałam twojego posta i pomyślałam że podzielę się tym demotywatorem :D najlepsze było to
    że tydzień po opublikowaniu tego była taka śniegowa nawałnica że naprawdę wszyscy bili zaskoczeni. ~ale to chyba nie na temat xd
    szalik legii :) mój szalik jest raczej puchowy i kremowy ale jakbym miała wybór to faktycznie chciałabym ulubionego zespołu, ale muzycznego ;)
    gorąca czekolada może i jest dobra ale ja preferuję kawę :) jakoś smak bardziej mi podchodzi :D
    świetny blog :) obserwuję i dzięki za komentarz u mnie ;)
    ayuna-chan.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja tam zimę lubię, nie ma co. Może to ze względu na to, że jestem wielką fanką sportów zimowych i pewnego razu ( jak to już raczej bywa zawsze, bez wyjątku ) stałam prawie 9 godzin w minusowej temperaturze na Wielkiej Krokwi i teraz powiem szczerze, dziwię się jak ja w ogóle wytrzymałam. Ale to były emocje, mrozu się nie czuło. Jedyne co pamiętam to moje zmarznięte stopy, bo zdjęciu butów. :)
    Gorąca czekolada - a może kakao? Albo kawa. Ostatecznie chyba zgodzę się na herbatkę.
    I naprawdę nie wiem jak Ty tak możesz, ale widok wieczorem z okna zawsze powala, niezależnie od wieku i płci. ;)

    Pozdrawiam,
    Ara
    ( 3blackcrowns.blogspot.com )

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię zimę <333333333

    Za każdą obserwację się odwdzięczam
    http://moda-ma-zasady.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie nie lubię zimy. denerwuje mnie w niej to, że pada śnieg, który uniemożliwia transport, głównie na wsi, a w takim typie miejscowości mieszkam ;p ciekawe czy w tym roku też zima zaskoczy kierowców ;D

    pozdrawiam ;)))
    http://xiness.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Osobiście uwielbiam zimę , uważam, że to jedna z najlepszych pór roku ;)
    Bardzo mi się tu u Ciebie podoba. Również obserwuję ;)

    http://opisy-kosy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Haha:) ja żyję złudzeniem wiecznego lata...Twój kot zdecydowanie przeżyję winter.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jestem człowiekiem, któremu nie dogodzisz: w lato mi za gorąco, a w zimę za zimno.
    Lubię zimę na święta i ferie, bo jeżdżę na nartach, a po trawie i liściach jeździć byłoby mi ciut trudniej...
    Czekam na tekst: "W tym roku kierowcy zaskoczyli zimę". xD
    Dziękuję za komentarz i pozdrawiam, Nessa.
    ___________________
    pisane-atramentem.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny blog :*
    Zaobserwujesz? : slodkieslodkieczary.blogspot.com
    Polubisz ?: https://www.facebook.com/pages/S%C5%82odkies%C5%82odkieczary/508516302558214?fref=ts

    OdpowiedzUsuń
  11. gorąca czekolada w zime to najlepsze co może być <3 świetny post !
    Obserwujemy ?

    http://marttfashion.blogspot.com/2013/11/grey-dress.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię zimę z powodu tego białego puchu ; D Ale nie wiedzieć czemu nie ważne ile warstw ubrań na siebie ubiorę zawsze jest mi zimno gdy jestem na zewnątrz x D

    OdpowiedzUsuń
  13. Zima ? Po co ? Zbyt zimno ! Ja zamarzam juz ,a o dopiero gdy "moze" snieg spadnie . W koncu Anglia ...
    Obserwuje i licze na rewanz ;*
    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń

Recent Comments